fbpx

Dlaczego obsługa posprzedażowa jest ważna?

Dla firmy Inside Park, czyli zarządzanej przeze mnie spółki inwestującej w nieruchomości, dobre relacje z klientami są najważniejsze zarówno przed, w trakcie jak i po transakcji. INFORMACJA, krótka i treściwa, przepełniona wartością dla odbiorcy, to podstawa naszej komunikacji. Wynika to z szacunku do czasu naszych klientów, których chcemy informować o ważnych rzeczach dotyczących nieruchomości.

Oczywiście, można w swoim biznesie przyjąć taktykę ‘’sprzedane=odhaczone’’ i skupić się na budowaniu dobrych relacji tylko przed transakcją. Tuż po niej olać temat, czyli osiągnąć cel bez dalszego planu. Ale… można również obsługiwać kupujących nieruchomości w sposób profesjonalny, który sprawi, że klient poczuje się wyjątkowy, a dzięki temu Twój wizerunek jako firmy lub inwestora wzrasta do rangi premium.

Chcesz wiedzieć jak to osiągnąć? Zobacz na przykładzie Inside Park, co warto wprowadzić do swoich działań.

  1. Utrzymując kontakt posprzedażowy staramy się, by każdy komunikat zawierał przekaz merytoryczny, ale również wizualny. Co to oznacza? Do klientów wysyłamy informacje w postaci infografik lub załączamy galerie zdjęć. Dzięki temu odbiorca czuje się ‘’dopieszczony’’, szczególnie wtedy, kiedy nie ma możliwości być na bieżąco z postępem prac, a obraz pobudza jego wyobraźnię.
  2. Dostępność. Struktura mojej firmy jest ułożona w taki sposób, by klient zawsze i wszędzie mógł liczyć na pomoc. Oferujemy im specjalne formy kontaktu, które każdy może dostosować do siebie. Maile, SMS’y, telefony, grupa na Facebook’u, Messenger, Instagram. Działamy tak, by być dla nich zawsze ‘’pod ręką’’, co pozwala nam budować przyjacielskie relacje i zaufanie. 
  3. Zaangażowanie. Inwestując w Inside Park druga strona zawsze ma gwarancję, że moi pracownicy podejmą próbę rozwiązania każdego problemu… Nawet takiego, który na pierwszy rzut oka nie ma szans na szczęśliwe zakończenie. Staramy się, by każdą skomplikowaną sprawę zamknąć w kilka minut lub godzin. Dzięki temu nasi inwestorzy czują się ważni i dopieszczeni, a to nadrzędny cel obsługi posprzedażowej.

Prowadząc biznes, musi dbać o każdy najmniejszy szczegół. To dzięki takim ‘’drobnostkom’’, jak np. obsługa posprzedażowa, będziesz zarabiać, a później inwestować w nieruchomości.  Zawsze pamiętaj o życzliwości i serdeczności, a sukcesy masz w kieszeni 🙂 

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Więcej wpisów

Rynek nieruchomości

Kamienice idą na uniwersytet

Pełna sala wykładowa, a wśród słuchaczy pracownicy Katedry Nieruchomości i Inwestycji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika z prof. Włodzimierzem Karaszewskim na czele – takie audytorium zgromadził pierwszy wykład prezesa Inside Parku na

Czytaj Więcej »
Aktualności

O czym nie powie ci agent ubezpieczeniowy

Marcin Kłodnicki, przedsiębiorca i inwestor od szesnastu lat związany z rynkiem ubezpieczeniowym, finansowym oraz biznesem, był gościem lutowego spotkania toruńskich mieszkaniczników. M. Kłodnicki wyjaśniał zawiłości umów ubezpieczeniowych. Marcin Kłodnicki to

Czytaj Więcej »