fbpx

5 książek, które powinien przeczytać każdy sprzedawca, część 1

5 książek, które uczynią Cię mistrzem w Twojej branży!

Chyba każdy się z nami zgodzi, że sprzedaż to ciągły rozwój. Bez względu na to jak duże masz doświadczenie zawodowe, należy systematycznie poszerzać swoją wiedzę aby sprzedawać szybciej, lepiej i za większe pieniądze. 

Jak szybko zdobyć nową wiedzę? Książkami, oczywiście! Zdajemy sobie sprawę, że tych dotyczących sprzedaży jest ogrom, ale specjalnie dla Was wybraliśmy kilka (naszym zdaniem) najlepszych i najskuteczniejszych, które pomogą Ci zostać prawdziwym wymiataczem w swojej branży!

  1. Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi? – D. Carnegie

Zaczniemy niestandardowo, bo bardziej od psychologii niż sprzedaży, ale każda sprzedaż zaczyna się od zbudowania relacji. I właśnie o tym, jak zbudować relację międzyludzką, jest ta książka. Być może dla części z Was będzie nieco oczywista i do bólu poradnikowa, ale wciąż jest to jedna z tych lektur, które trzeba przeczytać w życiu chociaż raz. 

  1. Inteligencja emocjonalna – D. Goleman

Zastanawiałeś się kiedyś jak to się dzieje, że świetni uczniowie zostają później przeciętniakami? Dlaczego osoby o wysokim IQ czasami kiepsko radzą sobie w życiu? Wszystko zależy od naszych emocji i od tego jak potrafimy je kontrolować – całe nasze życie jest determinowane przez nasze odczucia i to jak nimi zarządzamy! Nie ma skutecznej sprzedaży bez skutecznego zarządzania swoimi emocjami, stąd też ta pozycja na naszej liście. Bardzo polecamy!

  1. Mowa ciała – A. Pease

Wiesz, że 80% informacji o ludziach czerpiemy nie z tego co mówią, a z tego jak się zachowują i jakie gesty wykonują? Udana sprzedaż jest mocno zależna od tego czy i jak potrafisz odczytać emocje drugiej strony, dlatego lepiej naucz się ich jak najszybciej!

  1. Bogaty albo biedny – T. Eker

“Bogaty albo biedny” czyli historia o ogniwie, które znajduje się pomiędzy pragnieniem (np. sprzedaży) a jej osiągnięciem. Autor pokazuje nam, że paradoksalnie każdy z nas ma zakorzeniony w głowie schemat dotyczący pieniędzy i przekonań na ich temat, a to z kolei wpływa na nasze sukcesy (lub ich brak).

  1. Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) – A. Jabłoński

Spędzasz długie godziny aby napisać ofertę sprzedaży swoich usług lub nieruchomości, jesteś z siebie szalenie zadowolony, liczysz na dziesiątki telefonów, a tu cisza? Dlaczego tak się stało tłumaczy w swojej książce Artur Jabłoński – nauczy Cię pisać teksty, które naprawdę sprzedają. 

Koniecznie dajcie znać, która pozycja z tej listy najmocniej przypadła Wam do gustu. Udanej lektury! 

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Więcej wpisów

Rynek nieruchomości

Kamienice idą na uniwersytet

Pełna sala wykładowa, a wśród słuchaczy pracownicy Katedry Nieruchomości i Inwestycji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika z prof. Włodzimierzem Karaszewskim na czele – takie audytorium zgromadził pierwszy wykład prezesa Inside Parku na

Czytaj Więcej »
Aktualności

O czym nie powie ci agent ubezpieczeniowy

Marcin Kłodnicki, przedsiębiorca i inwestor od szesnastu lat związany z rynkiem ubezpieczeniowym, finansowym oraz biznesem, był gościem lutowego spotkania toruńskich mieszkaniczników. M. Kłodnicki wyjaśniał zawiłości umów ubezpieczeniowych. Marcin Kłodnicki to

Czytaj Więcej »